Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Uccu neki

Simone Lewis 2011.06.17. 16:15

Kezdem ott, hogy kiskoromban (vagyis általános iskolában) sokat sportoltam versenyszerűen: torna, atlétika, tenisz, kézilabda, alkalmanként (magas emberek híján) kosaraztam is a 158.5 centiméteres "magasságommal". Meg néha ping-pongoztam is, hobbiból. De mindez természetes volt, édesapám testnevelő tanár és teniszedző. Jó gimis módjára eltunyultam a gimnáziumi évek alatt, és ezt tovább fokoztam a főiskolán is (már amennyire a nem-mozgást lehet fokozni). Már 5 éve végeztem ülős ill. szaladgálós irodai munkát, amikor úgy döntöttem, hogy ideje nekiállni futni. Állni, futni....Futni, én? Soha nem voltam oda a futásért, a 800 méteres síkfutás volt a maximum, már a 400 méteren is nyígtam. Nekem a 100 méter volt való, gyorsan túl voltam rajta a rövid lábaimmal.

Első alkalommal 1 km-t tudtam lefutni a futópadon és vért izzadtam. Most már tagja vagyok a céges futókörünknek és heti 2, jobb esetben 3 alkalommal futok 5-6 km-es távokat. Nem török nagy célokra, mint maraton és hasonlók. Nincs GPS-szes kütyüm, amivel letérképezem, merre futottam; meg pulzus-számlálós bigyóm. Célom, hogy örömet okozzon a futás, bírjam a szigetkört lazán, és legyenek szép izmos lábaim :)

A blogon pedig szeretném nyomonkövetni az edzéseket, amolyan futónaplóként; írni a versenyekrők és céges csapatunkról illetve bízom abban, hogy egy-két ismerősöm is kedvet kap a futáshoz; de legalábbis motivál a pozitív kommentekkel :)

Címkék: kezdetek futás

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr392992840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panelmoly 2011.06.20. 13:31:30

Gratula! :-) Szuper kis blog... A magasságoddal kapcsolatban. Tényleg pont 158.5 centiméter magas vagy? .-)
süti beállítások módosítása