Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat

Simone Lewis 2013.06.14. 13:58

Többször rájöttem már, hogy a reggeli futás a mumusum. De ha egyszerűen nem tudok máskor menni, rá vagyok kényszerülve. Így ma reggel futottam a kis 6,5 km-es vasútkörömet az erdőben és a mezőn, és mialatt ólmos álmossággal emelgettem a csülkeimet és izzadtam a reggeli párás, meleg levegőben, igyekeztem magam meggyőzni, hogy reggel futni igenis jó. Míg magamban kontráztam a saját érveimet, szépen hazavitatkoztam magam 6 perc alatti kilométerekkel.

Mellette érvek:

  • isteni, hogy futás után jóleső érzéssel iszok egy kübli tejeskávét
  • reggel „le van tudva” a mozgás
  • szabad az estém
  • egész nap frissebb vagyok
  • a csigák balról jobbra mennek át a földúton
  • angel and devil_homer_1.jpglelkiismeret furdalás nélkül csókolom be reggelire a fahéjas-szilvás buktát, még egy adag tejeskávéval

Ellene érvek:

  • korán kell kelni, utána meg sietni melózni
  • fizikailag még nem vagyok ébren, nehezemre esik a mozgás, este sokkal lazábban megy a futás
  • párás a levegő
  • nem szeretem, hogy megbambulnak ez emberek a „nincs-ennek-jobb-dolga-mint-reggel-szaladgálni” nézéssel
  • csatakos a fű a mezőn

Ha jól nézem, 1-gyel több szól mellette, de ha levonom a csigás érvet, pont egálban vannak….Magyarul nem győztem magam a reggeli futás mellett :D
Szép hétvégét mindenkinek!

Címkék: reggel este futás

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr685361363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2013.07.22. 14:10:01

tavaly őszig én is így voltam ezzel, egyszerűen fizikai fájdalom volt a reggeli futás, hanyagoltam is. Sokkal jobban ment meló után, hazaérés előtt. Aztán megszületett a fiam, a délutánt inkább a családnak szenteltem és elkezdtem délelőtt futni. Mostanra annyira megszoktam, hogy múltkor délután mentem és tök furcsa volt.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2013.07.23. 12:02:30

@snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide!
Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem vagyok rákényszerítve....addig marad az esti futás :)
süti beállítások módosítása