Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Évi update

Simone Lewis 2013.02.22. 10:30

Nagyon régen jelentkeztem, így röviden leírom, mi is volt még tavaly és ezzel el is intézem az elmaradt év végi összefoglalót.

Szóval tavaly tavasszal sokat futottam, kezdtem volna rendesen belejönni, mire elkezdett romlani a teljesítményem, végigszenvedtem a nyarat pocsék futásokkal, mire ősszel kinyomoztam, hogy durva vashiányom van. Egy ideig nem sportoltam, kezelés stb., majd összeszedtem magam és télen szépen visszaszoktam a kerékvágásba. És itt is van 2013.

Heti 3 alkalommal futok még mindig, ennél több nem is jön össze, kedv idő és alkalom hiányában. Az a helyzet, hogy itt ez a faluban szaladgálás elég uncsi lett. Vagyis 5-7 km erejéig oké, de annál hosszabbra itt egyszerűen nem tudom magam rávenni. El nem tudom képzelni, hogy 40 percnél tovább körözzek itt. És csak este, sötétben futok a faluban. Így amikor alkalmam volt, kimentem a szigetre meló után és ott futottam hosszabbat. Vagy amikor nem is esett, nem is havazott durván, és nappal ki tudtam menni (vagyis kb. 3 alkalommal ezen a télen), akkor elfutottam mondjuk Ócsáig, de ilyenkor meg általában dagonyáztam a sárban…Az erdőbe meg töksötétbe nem megyek ki, pláne cuppogni a sárban. Azzal nyugtatom magam, hogy szinten tartom magam és mikor kitavaszodik, akkor „jaou lesz igön”. Mondjuk az azért vigasztal, hogy legalább a tempómon javítottam. Az 5-7 km-es távokat most már 6:20-6:10-es átlagokkal futom, sőt, amikor Tomi miatt szedtem a csülkeimet, lementem a bűvös 6 perces átlag alá. Csak jönne már a jó idő, mert herótom van már a hidegben sportolástól. Úgyhogy néha csatlakoztam Tomiék floorball edzéséhez, ami baromi jól átmozgat, pláne hogy össze-vissza rohangálok védekezésnél (szeretnek is érte), jól szét futom magam. Párszor sqasholtam is. Sajnos csak párszor, jó lenne rendszeresen, csak nincs kivel.

Amúgy meg rájöttem, hogy a futást a tél folyamán tulajdonképpen leginkább arra használtam, hogy kiszellőztessem a fejem. Nagyon nehéz időszak volt bent a cégnél, ha nem is fizikailag, de fejben és lelkileg megterhelő volt az utolsó 4 hónap és egy-egy stresszgőzös nap után alig vártam, hogy menjek ki és ha csak egy fél órás szaladással is, de kiszellőztessem a fejem a mínusz 5 fokban.

A stresszes időszaknak vége, 10,5 év után eljöttem az első munkahelyemről. Hiányoznak a kollégák és a céges futókör, még ha az utóbbi időben nem is futottunk együtt, de volt kivel élményt és tapasztalatot cserélni. Beköltözünk a belvárosba, egész pontosan a Deák térre. Hatalmas előnye az új helynek, hogy van zuhanyzó; hátránya, hogy nagyon bent van és nagyon forgalmas helyen. Szóval aki tud valami értelmes útvonalat innen, ami nem a sziget (rakpart irány?...), akkor ossza meg velem bátran.

Címkék: futás pakony

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr675098035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T@Z 2013.02.22. 12:30:33

Deák Ferenc utcán ki a Vígadóig és máris a Dunaparton vagy. Ez pedig már végig jól futható. Merre laksz? Északi vagy déli irányba? Pesti vagy budai oldalon?

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2013.03.05. 16:15:59

@T@Z: Elnézést, hogy csak most. Dél felé, pesti oldal, de alapvetően olyan útvonalat szeretnék, ami vissza is visz a Deákra. Vigadótól merre? Nem jártam még gyalogosan soha a rakparton.

T@Z 2013.03.05. 16:22:44

Ennél jobban nem tudom elmagyarázni: www.endomondo.com/workouts/60170370/1355124

Egészen a Lágymányosi (Rákóczi) hídig futható a pesti rakpart. ;)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2013.03.05. 16:26:54

@T@Z: Tyű, köszi. Rövidítve, de kipróbálom majd biztosan! :) Szólj, ha kell felsőpakonyi útvonal, ezen a terepen én vagyok ismerős :P

T@Z 2013.03.05. 16:32:46

Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon!
süti beállítások módosítása