Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

EDF - Éjszakai tömegnyomor

Simone Lewis 2011.09.11. 21:50

Tavaly az EDF volt az a verseny, ahol először sikerült egy jót futnom, az eső ellenére prímán éreztem magam, szépen futottam és a 6,5 km-es távjával már nem az a rövidke versenyke volt. Így idén már jó korán neveztem és ez alkalommal Gulot is, ugyanis tavaly egyedül futottam itt és azt akartam, ő is részt vehessen ezen a számomra fontos eseményen. A verseny azért is különleges nekem, mert bár alapvetően vidéki jány vagyok, nagyon szeretem Budapestet és kivilágítva csodaszép és páratlan látvány.
Sajnos idén csalódás volt a verseny. Útépítések miatt a távot megkurtították valamint az útvonal is megváltozott és így nem is ment a menet a Szabadság hídra, pedig nekem az a szakasz tetszett a legjobban. Rengetegen neveztek idén is, és a boly legvégén sikerült ácsorogni és várni az indulást. 6 és fél perc telt el, mire áthaladtunk a rajtvonalon. Az útvonal terv változása miatt a pesti oldalra visszavezető részt is a Lánchídra terelték, így a Lánchidat odafele csak fél szélességben lehetett igénybe venni, vagyis valami iszonyat lassan lehetett csak haladni, még az én szokásos kezdeti csigatempómnak is lassú volt, sőt, sokszor gyalogoltunk is! Először próbáltunk kerülgetni, de feladtuk, esélytelen volt. És az okos (már bocsánat, de) alkalmi futók mit csinálnak a leszűkített helyen az ezres embertömegben a hídon? Kifeszítenek egy lepedőt és úgy futnak….No comment. Alagút után a tavalyi balrakanyar után most jobbrakanyar jött és szépen felvezettek minket a Várhoz. Kicsit megilletődtem először, hiszen az emelkedőket én nagyon rühellem, de meglepően jól vettem a szakaszt; de nem csoda, hiszen még mindig csak gyök kettővel lehetett menni. Itt már sokan meg is álltak, gyalogoltak, gyerek-anyu-apu-gyerek kombó kézenfogva szépen elzárva az utat…kezdtem ideges és bosszús lenni, mit ne mondjak. Aztán jött a lejtős rész (kilométerjelző táblákat szokásos módon nem is láttam, csak az 1. és az 5. km táblát), ahol valahol 2,5 km körül járhattunk, itt terveztem és már akartam is jobb tempót felvenni és ehhez plusz löketet adott a lejtő. De csak adott volna, mert még mindig nem lehetett haladni! Még mindig kerülgetni kellett, cikázgatni, félrelépni stb stb. amitől totál kiestem és már némi has szúrást is kezdtem érezni. Szerencsére hamar elmúlt. A hídon visszafele – bár már teljes sávban lehetett futni – ugyanúgy tömegnyomor volt, a Parlamenthez vezető rakparti szakaszon már gyérült valamennyire, de egyszerűen ott sem tudtam egyenletesen, tempósan haladni. Amikor végre beértem a célegyenes felé, bár ott is kacsázni kellett, egyszerűen már idegesen futottam, erőből és gondoltam nagyon gyorsan befutok. Csak itt meg a befutók pacsiztak a szurkolókkal…szóval, tömören – tömeg, tömeg, tömeg. 35 perc lett a nettó időm az 5.6 km-re. Lehet, hogy jövőre kihagyom?
Most szombaton pozsonyi éjszakai futás, 8.8 km. Ez lesz az eddigi leghosszabb verseny, amin indulok, izgulok! De remélem a jó társaság – Csiripiszli, Brandom és Iramszarvas - majd lenyugtat!

Címkék: tömeg éjszaka futás edf

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr73219433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.09.11. 22:47:44

Kár, hogy nem lehetett futni, elhiszem, hogy bosszantott. Azt én is nehezen szoktam bírni, amikor az egész utat elzárják az együtt futók/gyaloglók :(

Pozsony meg tökjó lesz! Ha szükség lesz rá, lenyugtatunk :) Mondjuk érdekes, nekem valahogy nem is olyan, mintha verseny lenne, lehet, azért, mert most megyek először külföldre futni, inkább olyan, mint egy kirándulás :)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.09.11. 23:12:45

Tavalyi EDF számomra pont ilyen volt ezért is passzoltam most nyugodt szívvel. Ez a verseny is olyan mint a tűzijáték 20-án. Elég 2-3 évente megtapasztalni.

Pozsony királyság lesz tutira! Szép kényelmes városnézős tempóban teljesítjük.

T@Z 2011.09.11. 23:26:00

Ezek szerint nem csak én éreztem így. Borzasztó volt az útvonalválasztás, sokszor alig fértünk el. Volt olyan kedves versenyző, aki hasba vágott miközben köztem és a mellettem futó között elszaladt, majd 100 méterrel később már gyalogolt. Nem értem az ilyen embereket. Életem első fizetős futó versenye volt, de szerencsére nem vették el a kedvemet a továbbiaktól. Talán a táv rövidsége miatt túl sok volt a "gyalogló", legközelebb 7-10km alá már nem megyek. Mindenesetre tapasztalatnak jó volt. Jó futást Pozsonyban, remélem nem arról fog szólni a következő post, hogy bezzeg ott mennyivel jobb volt minden... :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.09.12. 07:33:09

@csiripiszli12: OK, én is így fogom fel. Kirándulás! (izgalmas kirándulás....) :)
@BRandom: Tavaly nekem tök jó volt, 2 km után tuti jól lehetett menni, úgy előztem az embereket, hogy csuhaj. Most meg....
@T@Z: Akkor ezek szerint nem csak én lettem hisztis... Sztem ez a híd-felezés nagyon rossz volt, egyszerűen megakasztotta az egész mezőnyt. Pozsonyról majd beszámolok! :)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.09.12. 09:06:43

@T@Z: Helyes! Ilyen ne is vegye el a kedved, mert azért van jó oldala a futóversenyeknek. Bár arra is rájöttem, hogy az ár nem minden, de olcsó húsnak híg a leve.

pannonfunk 2011.09.12. 11:10:20

Óh, én élveztem, hogy kerülgetek, be is húztam 32 percre, úgy, hogy a Lánchídon konkrétan meg kellett álni, mert valaki elesett, és tömörödtünk. Bulifutás volt, és az tetszett, hogy 6-7 éves gyerekek végigfutották. Nem ők sétáltak bele, hanem azok, akik nem készültek rá. A gyerekeket nyílván úgy engedték el a szüleik, hogy készültek a versenyre. Egy relatíve gyors futásnak nekem megfelelt.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.09.12. 12:45:51

@pannonfunk: Tudom, hogy örömfutás, de tavaly is az volt és tavaly mégsem voltak ilyen problémáim. Szóval sztem a megváltoztatott, szűk útvonal okozta a gondot. Vagy most már én futok túl gyorsan :)))))

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.09.14. 00:17:18

Rettenetes volt, osztálykirándulás tornatanárokkal, cél után cigiztek. Hisztis is voltam a 12 órás után, de jövőre kihagyom. A másik, hogy erre a versenyre simán be lehet állni rajtszám nélkül, sem chip, se semmi. Vicc, hogy erre toltam ki 3100 forintot, adtam volna Janinak.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.09.15. 15:08:47

@mgergoo: Ezen ne bosszankodj, legalább ennyivel okosabb vagy. Nagyon kíváncsi leszek a szombati pozsonyi éjszakai futásra, mert bár kicsit drágább volt, de lesz időmérés adnak ajcsit és limitált a létszám.

Lehet tudni EDF-en mennyien indultak?
süti beállítások módosítása