Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Esti gyors

Simone Lewis 2011.06.19. 20:04

Bejelentkezés és futás.

Utoljára csütörtökön voltam futni és igyekszem minimum 3 naponta elmenni mozogni. Mivel emberem (a továbbiakban Gulogulo) (a továbbiakban: Gulo) hosszútávon idegenben van, és az egyedüllét hajlamossá tesz a tespedésre, elhatároztam, hogy hős leszek és elmegyek ma futni. Valamint tegnap este betoltam fél csomag chips-szet, így "vezekelnem" is kellett :)

Délután megnéztem egy '87-es Michael J. Fox filmet, aztán nekiindultam. Kissé nyöszörögtem magamban, hogy vasárnap van, meg hűvös is van, és be is van borulva, és különben is, vasárnap van!! És mikor kimentem és észrevettem, hogy még szél is van, akkor kicsit elbizonytalanodtam. (Félig viccesen) azt szoktam mondani, hogy mottóm a futáshoz "Csak szembeszél és emelkedő ne legyen". A rákos-patakhoz mentem futni és ha itt szél van, akkor nagy(obb) szél van. Szokásos kis bemelegítés után nekiindultam, csak kocogva, szépen szuszogva. Olyan 1/3 útnál elkezdett esni az eső.

A kólás női futásnál is jól jött az eső, most is. Megszaporáztam lépteimet és felvettem egy jó kis ritmust. Úgy tűnik, az eső motivál. (Vagy hazahajt :) Sokáig nem is esett, viszont utána jó büdös ázott gaz szag volt. Mikor megfordultam a fordulópontomnál (Mogyoródi út), akkor vettem észre, hogy tényleg jó kis szél van - a hangos zúgás helyett hirtelen csend lett és hátszelet kaptam. Mindkettő rendkívül jól esett! A jó kis felvett tempóban haza is értem, mindössze 2-szer kellett röviden megállnom piros lámpánál, azokat is beleszámolva 33:20 alatt futottam le a kb. 5.3 km-t, ami egész jó így vasárnap estére. Legalábbis nekem.

Szép hetet!

 

Címkék: esti vasárnap eső futás patak szembeszél

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr732998247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.06.20. 09:06:53

@GuloGulo: Én figyelem egy ideje, szerintem nem az enyém.
süti beállítások módosítása