Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Végre!

Simone Lewis 2011.08.17. 22:22

Bár ma már posztoltam egyet, ezt le kell írnom. Nem lesz hosszú.
Csak elmentem futni a patakra. Zene nélkül, telefon kézben. Kellemes idő, már nem volt meleg. Alig voltak kint. Nagyon kényelmes tempóban futottam. És egyszerűen olyan volt, amilyet múltkor akartam: kellemes esti, kényelmes futás, mindenféle stressz nélkül. Nem zavart semmi sem, se telefon, se zene, se piros lámpa, se kutya. Úgy éreztem, ma menni fog. A szokásos fordulópontomon túl mentem, elfutottam egészen a bicajút végéig, a zuglói Csömöri útig. Ott fordultam meg, a hazafele kunkort is bőven megtoldottam, elfutottam az Örsig és onnan haza. A vége 10.3 km lett 72 perc alatt. Az idő sok, lassan mentem, ez OK. Ismét 10 km fölé mentem, ami önmagában nagyon jó, hiszen nem sokszor volt még ilyen, de ami a lényeg, hogy most először volt, hogy végig egyenletesen futottam, nem volt mélypont, nem kellett noszogatni magam, eszembe sem jutott megállni, a futás minden egyes lépésénél jól éreztem magam és úgy éreztem, hogy nem fáradtam el, még van bennem több is!! Tudom, hogy a térdem ezt meg fogja bosszulni már holnap, de megérte. Most teljesen boldog vagyok!

Címkék: patak 10k

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr303161313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.18. 00:27:03

Ezt nagyon jó olvasni! Az ilyen futásokért érdemes csinálni mikor minden összejön és eszedbe se jut, hogy mennyi van még hátra.

Szépen gyűjteni kell a kiliket és nem lesz gond. Egyszer hosszút máskor rövidebbet és majd alakul. Szerintem idén nem kell 10 kili fölé menned, majd elég lesz ha félmaratonra készülsz. Addig 5-6-8 kilikkel is el lehet lenni.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.18. 08:58:26

@BRandom: Na igen, végre nem csak a OMV-s matricákat gyűjtöm :)
Persze a térdem fáj...elég rosszul esik lépcsőzni!
Idén én sem akarok 10 fölé menni. Majd jövőre.
süti beállítások módosítása