Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Gyomros

Simone Lewis 2011.07.14. 22:46

Tegnapelőtt a hosszú 8,2 km-es futás során nagyon felkavarodott a gyomrom és tulajdonképpen egész éjszaka fájt a hasam utána és még másnap reggel is rezgett a léc, mert a kávém sem esett jól. És ugye el is hangzott tőlem az, hogy a céges összejövetelen kacsát fogok enni és nem fogok inni. Tegnap voltunk vacsorázni és úgy tűnik, nem vagyok túl következetes, mert halat ettem, bort ittam és még 3 kicsi szelet rétes (2 túrós és 1 meggyes) is lecsúszott. És ez megzavart idebenn… De egy ilyen eseményen csak nem fogok koplalni! Na nem mintha amúgy diétáznék…. Nem számolgatom őrült módjára a kalóriákat, de próbálok arra figyelni, hogy ne zabáljak össze-vissza, mert amúgy képes lennék rá. A futással nem a fogyás a fő célom, de azért nem is elhanyagolható indok. Tavalyelőtt majdnem elértem a 60 kilót, amikor már nagyon nem éreztem jól magam. Most olyan 54 kiló körül vagyok és így jobb a közérzetem. 
Először is, nem eszek kenyeret. Vagyis alig-alig. De amikor Gulo itthon van, akkor mindig szoktunk sütni és a friss kenyérnek elég nehéz ellenállni, így hétvégén szoktam enni reggelire. De alapból hétköznap szinte semennyit sem fogyasztok; helyette a vacak hamletet vagy abonettet nyammogom, több-kevesebb lelkesedéssel. Az utóbbi időben rákaptam a cottage cheese-re, ami egy (a többihez képest) könnyebb sajt, és paradicsommal egész tűrhetővé teszi az abonettes reggeliket. Felvágottat nem szoktam enni, illetve húst sem nagyon úgy általában. Nem vagyok vegetáriánus, de kb. fél éve minimálisra vettem vissza a húsevést, ami ugyan nem túl szerencsés, ha sportol az ember lánya, de (és lehet hülyének nézni), sajnálom az állatokat. Amióta láttam a Discovery-n a How its made / Hogyan készültben, hogy hogyan készítik a napos csibét (!), azóta egyre kevesebb kedvem volt megenni az állatokat és miután rájöttem, hogy simán kibírom hús nélkül, csak ritkán, olyan 1,5-2 hetente eszek. Így viszont erősen leszűkül az étlap ebéd terén. Házhozrendelős ebédet veszek, így legtöbbször rántott sajt, gomba, karfiol van a palettán, különbőző főzelékek (kivéve kelkáposzta, no way), vagy húsmentes tészták végtelen sora. És a tészta nem az a fogyis tétel, annak ellenére, hogy csak fél adagokat rendelek. Estére így eléggé meg szoktam éhezni, de ha futás van, akkor nincs vacsora. Amikor nem megyek edzeni, valami salátát eszek, vagy ismételten hamletet zöldséggel stb. (Amúgy megfigyeltem, hogy ha éhesen indulok edzeni, elmúlik az éhség, mire hazaérek.)
Italok terén leginkább vizet szoktam inni, meg piros gyümölcsteát, mindenféle ízesítés nélkül, valamint tejeskávét, cukor nélkül. Emiatt meglehetősen rám tud törni az édességhiány, így bizony délutánonként vagy akár este befigyel egy kis csoki.
Összegezve, nem eszem túl magam, de nem is koplalok.
Tegnap viszont sikerült sokat enni, meg inni is, ráadásul a dög meleg meg a macska miatt kb. hajnali 1-kor tudtam elaludni. Ma reggel enyhe másnaposság érzettel ébredtem, ami a nap folyamán elmúlt, de a fáradtság, kialvatlanság végig megmaradt. Így nem is terveztem be mára futást, pláne, hogy a hőségrekord is megdőlt. De voltam olyan hős (vagy hülye?), hogy mégis voltam edzeni. Egy lassú, kimért tempójú 5,5 km-t futottam le a patak mentén egy pironkodásra okot adó 36 perc 20 mp-es idővel, de ha ennyi eszem van, hogy nagyevés, nagyobbacskaivás, aligalvás után rekkenő hőségben elmegyek futni, akkor úgy kell nekem. Mert megérdemlem (Garnier).
 

Címkék: evés másnap futás ivás patak

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr23068488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.07.15. 03:37:51

Azért ezt a fehérje utánpótlást nem árt megnézni, hogy miből tudod megoldani, ha már az állatok szakrális leölése és saját beleikbe betöltése majd elfogyasztása nem működik.

Ezt a futás van akkor nincs vacsora dolgot úgy kell értelmeznem, hogy semmi vacsora? Futás után azért nyugodtan tolhatsz valamicske kaját. Azt olvastam a netbül (márpedik a net nem hazudik), hogy komolyabb edzés (futás/kerékpár) után egy órán belül azért még lehet enni bármit. Most lehet majd idejönnek emberek ezt megcáfolni. A lényege az, hogy kb. eléggé kimeríted a szervezeted és amit akkor elfogyasztasz az az elhasznált energiák pótlására megy, de nem raktározásra.

Nekem a reggeli péksüti és valami tej vagy kakaó. Az ebéd bármi amit dob a gép. Van úgy, hogy leves, második és desszert. A vacsora szokott könnyebb lenni szigorúan sport után azaz van amikor este tízkor megeszem valami joghurtot gabonapehellyel, tejjel esetleg mézzel. Persze van, hogy este csúszik be egy pizza.

A kalóriákat nem számolom, mert persze ez alkati kérdés, de a lényeg az a mérleg két serpenyőjében kialakuló állapot. Azaz a bevitt és elhasznált kalóriák mennyisége. Ha többet használsz mint ami bemegy akkor a tartalékokat kezdi úgyis felélni a szervezet.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.07.15. 09:27:53

@BRandom: Tegnap 2 db HT kekszet ettem este, az nem nevezhető vacsorának, úgyhogy igen, ha futás van, nem eszünk. Hallottam arról én is, h edzés után 1 órával még lehet enni, de én akkor nem kívánom a kaját egyáltalán. A folyadék megtölti a hasamat.
Péksüti? Mi az? Már nem is emlékszem rá...(a pizzára igen...khm..)

GuloGulo 2011.07.15. 18:38:42

Nos. Így elolvasva, meg is éheztem. Asszem eszek egy brutál rántottát, és 8kor még futni is elmehetek. Meglássuk hogy megy. :)

kolytyi 2011.07.16. 10:56:16

Nem csoda, hogy a Demolition Cat és a Demoralisation Dude ilyen jól megértik egymást!

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.07.16. 20:40:17

@kolytyi: Ezt most nem igazán értem, h ki is a Demoralisation Dude, de majd biztos rájövök!

kolytyi 2011.07.18. 15:57:59

DD az a férfiú, aki képes holmi rántotta emlegetésével fokozni a fogyózás iránti elszántságodat, és ily módon ártatlan képpel cincálgatni az idegeidet - akárcsak DC a maga kisebb-nagyobb akcióival ;)
Nagyon tetszik mindkét blogod, jópofa is és elgondolkodtató is, amiket írsz. Talán írhatnál arról is, hogy miért nem használsz pulzusmérő órát. Nem segíthetne abban, hogy jobban be tudd lőni a tempót, és ne csak menet közben jöjj rá, hogy túl gyorsan vágtál bele az aznapi adagba?
süti beállítások módosítása