Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Uccu neki 2.

Simone Lewis 2011.06.17. 20:11

És jöjjön is a 2. bejegyzés. Már a 2. a mai nap folyamán. Ígérem, ennél csak gyengébb lesz ez a statisztika.

Szóval elkezdtem konditerembe járni. Először csak a melegítés miatt futottam, majd utána "gyúrtam". Idővel a gyúrástól olyan izmos lettem, mint Svarci elment a kedvem és mind inkább áthelyeződött a hangsúly a futásra. No meg könnyebb is volt kimenni a szigetre, mint a meleg, büdös, teli konditeremben várni, hogy sorra kerüljek a gépeken, miközben egyes izompacsirták csak a csajokat stírölték, meg üldögéltek a gépeken...Mit ne mondjak, nem szaladtam körbe a szigetet séróból. Sőt. Többet gyalogoltam, mint futottam. Azt hiszem 40 perc alatt körbe is értem és senkit nem előztem le. Még a nordikvókingoló turisták is otthagytak, mint a sicc. Kein problem.

Kb. 2-3 hónapba telt, mire le tudtam futni az 5.3 km-es szigetkört megállás nélkül. De a fejem még ekkor is meglehetősen vicces-piros volt még órákkal futás után is. Télen visszaszorultam a konditerembe (annyira kemény nem vagyok, hogy mínuszban fussak kint...), de idővel rájöttem, hogy én padon is szeretek futni, pláne, ha lehet közben Dallast (Jockey forevör!) vagy Simpsons-t nézni.

Tavaly neveztem először versenyre, persze óvatos duhajként először csak 3-3.5 km-es távokra, de valami mindig közbejött, soha nem tudtam elmenni. Aztán ősszel végre elmentem az EDF 6.5 km-es éjszakai futására és az felemelő érzés volt. Futni a sok ember között, lezárt útvonalon, a kivilágított Budapest belvárosában, át a Lánchídon, keresztül az alagúton, majd vissza a pesti oldalra a Szabadság hídon...Bőrig áztam, de életre szóló élmény volt.

Azóta tudatosan figyelem a versenyeket, és idén már a céges csapattal részt vettem a K&H maratoni váltójában egy 7 km-es távval ill. két hete a női futáson egyéniben 7.5 km-en. Előbbin megfagytam, utóbbin eláztam, de ismét elmondhatom, hogy mindkettő után csak nagyobb kedvet kaptam a futáshoz!

A tempó csiga, mert edzésen 7 perc / km, versenyen 6 perc / km a tempóm, de nem szeretném szenvedésként megélni a futásokat, így a "lassan, de biztosan" elvet vallom. Nem baj, így jól esik hülledeznem a csapattársakon és emberemen, mikor mesélik, hogy 28 meg 30 perc alatt lenyomják a szigetet. Jó nekem a 35 perc is :)

Címkék: verseny sziget futás maraton k&h váltó tempó egyéni edf

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr82993308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÁGiga 2011.06.24. 09:58:15

Hali!
Szuper a blog! Tökre bírom a szövegedet! :)
A felejtehetetlen élmény számomra is megadatott, amikor idén elmentem egy barátnőmmel a 6é futásra. Húha jó volt! Hatalmas meglepetés volt számomra, hogy lefutottam a teljes távot (8,6km), mivel én aztán még nálad is kezdőbb futó volnék. De szerencsémre kismillió pirosat kaptunk Budapest útjain. A lábamat nem éreztem a futás közben, ellenben mikor megálltunk a végén... A két nagylábujjam eszméletlenül fájt. A jeleit a mai napig viselem, konkrétan belilult a körmöm. Sebaj, van piros körömlakk a világon. Ettől eltekintve, hihetetlen élmény volt! Szuper volt az érzés a végén, hogy képes voltam rá.
Gratulálok mégegyszer a bloghoz! Nagyon tetszik! :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.06.24. 10:03:37

@Giga1: Szia Giga, köszi :)
6É-re régóta szeretnék menni, csak vagy nem volt alkalmas, vagy nem volt társaság. Azóta ugyan más útvonalon futnak és BÉF néven megy; de ugyanúgy szeretnék elmenni valamikor, így már tudom, kit hívjak!
És nagyon ügyes vagy, ez jó hosszú táv! És ha egy körömlakk elfedi a sérüléseket, akkor bármikor máskor lehet menni! :))

ÁGiga 2011.06.24. 14:24:18

@Simone Lewis - uccuneki.blog.hu: Okés, én benne vagyok. Szólj, hogy mikor lesz és megszervezem, hogy el tudjak menni veled!

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.06.24. 14:29:33

@Giga1: Szuper. Elvileg minden hónap 2. péntekjén van, vagyis elvben július 8 a következő alkalom. És akkor Gulo is itthon van! Majd mondom neki, hogy hozza haza a cipellőjét. De keress rájuk a facebook-on, BÉF néven és ott van minden infó!
süti beállítások módosítása