Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Tegnap futás helyett...

Simone Lewis 2011.09.06. 15:01

 
...floorballoztam.
Régóta szerettem volna már valami csapatjátékot igénylő sportot végezni, néha már kicsit monoton a futás. Amikor Gulo itthon van, akkor jár floorballozni és tegnap is ment és most betársultam én is. Életemben előszőr játszottam ilyet és ez meg is látszott. Abban biztos voltam, hogy annak ellenére, hogy rendszeresen futok, iszonyatosan ki fogok fáradni. De valahol azért bíztam benne, hogy nem úgy fogok kinézni 3 perc után, mint aki 1 órája szaunában ül bundában. Pedig úgy néztem ki. Összeségében csak 2x25 percet játszottam; a játék intenzív szaladgálásból áll, sokszor kell fordulni, kitámasztani, gyorsítani, irányt változtatni, visszaszaladni, hajolni előre az ütővel. Vagyis pont olyan mozdulatok sora, amikhez egyáltalán nem vagyok hozzászokva. Az első 5 perces pihenőm után mikor visszamentem a pályára, mintha betonlábaim lettek volna és görcs-közeli állapotban voltam, de némi kezdeti döcögés után hamar elmúlt. A játék végére csatak izzadt voltam, elfáradtam nagyon, a tüdőmben éreztem a kifulladást, és egyre nehezebben futottam vissza védekezni. Bevallom, kicsit megkönnyebbültem, mikor letelt az 1 óra terembérlet. Kimentem tusolni, de nehezemre esett lehajolni a tusfürdőért is. Fájt a hátam kétoldalt, a combom belül és a fenekem. Ja, és a játék 5. percében arconvágtak ütővel. Nem fájt, az ijedtség nagyobb volt, és nem a vérem folyt, mint ahogy első pillantra hittem, hanem csak az orrom. Sokat bénáztam, de nem voltam teljesen haszontalan játékos. Lőttem 2 gólt és adtam sok gólpasszt, ami a fiúk elmondása szerint fél gól és különben is, kezdő létemre ügyes voltam. (Legalábbis ezt mondták.)
Ma reggel tisztes izomlázzal ébredtem, reggel mikor próbáltam lehajolni a fürdőszobában a csaphoz, megkapaszkodtam és úgy maradtam. Gulo azt hitte rosszul vagyok. De nem, csak úgy maradtam :)
Összegezve, elég szenvedős volt, jelenlegi edzettségemben könnyebben abszolválok 10 km futást, mint egy ilyen edzést. De pont emiatt továbbra is úgy gondolom, hogy szükség van valami egyéb sportra is a futás mellett, ami más izomcsoportokat is megmozgat és valami csapatjátékon agyalok. Kinéztem még frisbee edzéseket, téli időszakban olyan időpontban van, amikor el tudok menni, azt ki fogom próbálni. Meg szívesen kézilabdáznék is, régen nagyon szerettem.
Ami még érdekes volt a tegnapi napban az az, hogy még a  játék előtt a mosdóban találkoztam Azilinhával - nem voltam rest és leszólítottam, megállítottam félúton, hogy bemutatkozzam neki és kifejezzem, hogy milyen elképesztő ahogyan és amennyit fut. Váltottunk pár szót, aztán "szaladtunk" dolgunkra, de örülök, hogy találkozhattam vele.

Címkék: floorball

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr733206676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panelmoly 2011.09.07. 09:32:19

Koedukált csapatok??? Mi is mehetünk legközelebb? Úgy elnézegetném kicsi feleségemet egy csapatban... :-)
süti beállítások módosítása