Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Életemben először

Simone Lewis 2011.08.07. 21:30

Tegnap részt vettem a NIKE Fuss Csepel eseményen, életemben először mentem ilyen NIKE-os futóbulira. Este 6-kor találkoztunk a Boráros téren és életemben először nem Csepeli Hévvel mentem Csepelre, hanem a H7-es HÉV-vel, ami ráadásul különjárat is volt, ilyen kegyben sem volt még részem sohasem. Életemben először kétszer végigálltam szinte ugyanazt a sort, mert először a regisztrációs csomag miatt álltam sorba, természetesen a sor végén, majd még egyszer végigálltam a sort a csomagmegőrzőhöz. De életemben először nem zavart a várakozás, mert nagyon kíváncsian vártam a futást! Életemben először találkoztam a futóblogger Dagadt Köcsöggel, aki teljesen spontán, egyáltalán nem előre egyeztetett módon megkérdezte, hogy mi a hobbim :) És én – életemben először – azt válaszolhattam, hogy a futás. Oh yeah. Majd kivonultunk a Csepel Művek elé, és élemben először száz szürkepólós emberrel egyetemben futottam magas térdemeléssel. Ezután elindult a mezőny és végre, életemben először, Guloval együtt futottam és életemben először a Csepel Művek területén, ami eléggé egzotikus helyszín! A tömeg meglehetősen lassú tempóban futott, de nem zavart, mert beszélgetős, laza futás volt. Életemben először volt rajtam ilyen világítós neon-színű műanyag karkötő és nagyon látványos volt. Az útvonal során életemben először átszaladtam egy töküres gyári hangáron, száz másik futóval együtt. Kanyarogtunk a Csepel Művek területén, életemben először láttam parkour-os fiúkat szaltózni konténerek tetejéről vagy felszaladni a falra. Életemben először futottam el munkavédelmi ruhába öltözött emberek mellett és láthattam működés közben a magyar találmányt, a lánc nélküli kerékpárt (csak azt sajnálom, hogy nem azt írhatom, hogy életemben először próbáltam ki). Életemben először éreztem azt, hogy nagyon rövid a táv és még nagyon tudnék futni, mert nagyon rá voltam hangolódva a futásra, magával ragadott a hangulat és életemben először nem zavart, hogy dögmeleg van. A futás végeztével életemben először ettem olyan sajtos szendvicset, amiben felvágott is volt :) A tombolasorsolás alatt életemben először majdnem nyertünk, csak egy számmal húztak mellénk. (Azon, hogy BRandom nyert, meg sem lepődök, ő ez a puncsos típus. Gyanítom, életében nem először nyert tombolán). És utána kezdetét vette egy olyan buli, amilyenen még életemben nem voltam – sok fiatal, jó zene, de semmi alkohol. De mivel mi már öregek vagyunk, mi szépen hazaszivárogtunk... Késő volt már, így életemben először azt mondtam, hogy ne menjünk csucsogós hamburgert enni a csepeli badihamiba, hanem menjünk haza. Megismerkedtem pár emberrel, aki arcról ismerősek voltak már a futós fórumokról. És életemben először kaptam azt a kommentet facebookon, a 3,5 km-es táv láttán, hogy felcsaptam-e rövidtáv futónak.
Összegezve, sok minden életemben először történt velem tegnap, de azt biztos, hogy még sok ilyen eseményen szeretnék részt venni!

Címkék: futás csepel nike

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr623132509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.08. 09:10:30

Elég különleges este volt és bár a készülődés tényleg kicsit nehezen ment, de a buli és a futás maga az nagyon jó volt.

Az tök vicces, hogy DaMartian adott már át nekem nyereményt ami egy póló volt a Krézi futók kapcsán meeeg nyertem még egy technikai pólót a futotars.com-on is. :D Szóval az én futókarmám jól működik. :)

Amúgy tök mákosan mikor kitettetek a stadionoknál pont jött egy garázsmenetes busz ami felvett csak engem! Szóval volt egy különjáratom haza. Suhantam az éjszakában egy csuklósbusszal ami szerintem idősebb volt mint egy ötödikes és én együttvéve. A buszvezető külön ott rakott le ahol kértem. :P

Tökre örülök, hogy eljöttetek és bemutathattam neked a Dagit.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.08. 09:43:49

@BRandom: Annnnyira tudtam, h többször nyertél már!
A busz is pont akkor ért oda és pont haza is vitt. Mondom, h puncsos vagy! Vagy mákos :)

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.08.08. 21:07:17

Azért a spontántl messze volt, de csak miattam, mert lassú vagyok, mint a tök. De aztán gyorsan eltüntél a végén, még dumálhattunk volna. BÉF-re jössz?

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.08. 21:41:10

@mgergoo: Igen, a spontánt én is ironizálva értettem :)
Nem tűntem el, vagyis relatív, f11-ig ott voltam. BÉF-re sajna nem tudok menni, oszt.talk.-m lesz (amit először csak a BÉF miatt kezdtem másnapra szervezni, de győzött a népakarat).

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.08. 22:20:28

@Simone Lewis - www.uccuneki.blog.hu: Rákövetkező pénteken csinálunk MÉF-et. :)

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.09. 10:12:46

Nagyon jó kis beszámoló, nekem meg életemben először volt ilyen mázlim, hogy spontán haza dobtak kocsival :) :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.09. 15:29:36

@Eperszemke: ha úgy alakul, máskor is szívesen elviszünk!

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.09. 15:30:47

@Simone Lewis - www.uccuneki.blog.hu: Köszi, tényleg tök nagy segítség volt!

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.08.09. 20:14:04

Jó a beszámolód, és tényleg jól sikerült a futóbuli is :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.10. 12:00:04

@csiripiszli12: Nektek meg jó a csapatnevetek a NIKE-ra, olvastam tegnap :)
süti beállítások módosítása