Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Siserehad

Simone Lewis 2011.06.23. 21:30

Nagyon szeretem az állatokat, ez vitathatatlan. Főleg a macskákat, Joli cica most is itt szambázik körülöttem, meg kint az erkélyen molyol. De most nem róluk lesz szó. Ma elmaradt az ötye a lányokkal, így szabad lett az estém, elmentem futni, hogy kiköszörüljem a kedden rajtam esett csorbát. Szép lassan kezdtem, a végére ráálltam az egészséges tempómra és haza is értem 35:17 alatt, ami teljesen átlagosnak mondható. Megállnom sem kellett, még pirosnál sem. (Illetve kellett volna, csak renitenskedtem).

Hogy legyen min dohognom (sok barátom szerint én általában mindenben a negatívumot keresem, én vagyok az örök mínuszjel és „fikagép”), számba veszem az állatokat. Szó szerint. Ugyanis ma ismét megettem 2 muslicát. Ezek akkora, de akkora rajban rajzanak, hogy kikerülhetetlenek. Tapasztalatból mondom, hogy az még istenes, amikor szájon át nyelem be őket, van egy kis kesernyés ízük néha, meg megakadhatnak a torkon, majd lenyelem őket, de ennyi. Viszont ha orron keresztül szippantom be őket, márpedig orron keresztül lélegzem a futótáv 90%-ban, akkor az azért elég kellemetlen. Megakadnak valahol az orrnyergem környékén (nem hiszem el! Most is itt egy muslica a monitoron!) és elég nehéz onnan fel- vagy lehörögni őket. Ami természetesen meglehetősen negatív irányba hat a lélegzés helyes tempójára. De ma szerencsére a számba repültek. Vagy inkább épp arra jártak, amikor én épp ott vettem levegőt. Kétszer. (Gulo mesélte, hogy valamelyik nap ő is elment futni, jó tempósan futott és mikor hazaért, akkor vette észre, hogy 3 muslica van kilapulva a homlokán. Azt mondja, olyan gyorsan futott, hogy ELÜTÖTTE ŐKET. Mondhatni LOL.)

A másik zavaró tényező futás közben az állatok világából a kutyák hada. A blökikért is oda vagyok, de nem akkor, mikor keresztbe-kasul barangolnak előttem, körülöttem. A pataknál sokan sétáltatják négylábú kedvenceiket, nincs ezzel semmi bajom, tekintve, hogy hivatalos kutyafuttató terület, ki is van táblázva. De sokan nem oda viszik az ebet, hanem a viakolor sáv előtti szakaszra. Még ez is hagyján, hiszen sok a kutya, kevés a hely. De az nem tudom elfogadni, hogy miért nem a 10 méter széles nyírt (!) füves részen sétáltatják őket? Miért a 1,5 méteres járdán? És miért úgy, hogy a havanese kihúzós-madzagos póráza összetekeredik a mopszéval, miközben a beagle előttem lófrál, a bojlertestű paneltacsi meg döcög a járda közepén? Nem értem a gazdáikat. Én meg kerülgethetem őket, kutyástól, cigifüstöstől. Be kellene vezetni a „felelős kutyasétáltatás” fogalmát is.

 

Címkék: futás kutyák patak muslicák

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr853009791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GuloGulo 2011.06.23. 22:00:03

Nos. A monitoron lévő muslinca nyilván az orrodból szökött ki. Neki talán még kellemetlenebb lehetett.

ÁGiga 2011.06.24. 10:09:12

De hülye vagy te Gulo! :)

Egyébként a kutyagumikkal nincs problémád?

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.06.24. 10:11:44

@Giga1: Kutyagumival még nem találkoztam szerencsére. De szerintem ami késik, nem múlik :)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.06.27. 13:44:15

Jaj ezek a kis repülő izék tényleg idegesítőek. Érdekes, hogy nekem tavaly ezek nem tűntek fel, vagy akkor nem is voltak?

Bicajon még jobb ilyen felhőbe belefutni, mikor hazaérek a hajamban van a fél raj a másik adag meg a torkomon és a szememben. :S

Minden évszaknak megvan a maga diszkrét bája. :)
süti beállítások módosítása