Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Ha kedd, akkor Belgium

Simone Lewis 2011.08.24. 23:01

Ha szerda, akkor 10 km. Vasárnap óta nem futottam, ma sem voltam annyira ráhangolva, de már hétvégén észrevettem, hogy az utóbbi 3 héten szerdai napokon futottam a 10 km-es távokat, így nem akartam, hogy megtörjön a sorozat. Az irodában szabályosan fáztam a klíma miatt, így amikor kiértem a szigetre 8 óra felé, kicsit jól is esett a meleg. Találkoztam BRandommal, azt mondta, nagyon meleg van a futáshoz. Hittem neki, mivel egyfolytában pislogott a szemébe folyó izzadság miatt. Mondta is, hogy ha nagyon nem megy, ne erőltessem a 10-est, és egyet is értettem vele, hiszen ő bölcs. Elindultam, úgy voltam vele, lesz, ahogy lesz. És valóban nagyon meleg volt. (És itt a meleg szó helyébe sokkal csúnyábbakat is tudnék mondani, de nem teszem, mert kurva jólnevelt vagyok.) Most is zenére futottam, régi rockzenéimet válogattam össze. Az első kört aránylag akadály nélkül vettem, ami örömmel töltött el, hiszen nem olyan régen még az is kihívás volt. A másodikba bele is kezdtem, de a meleg mellett elkezdtek zavarni apró dolgok, amik önmagukban nem vészesek, de jobb lenne, ha nem lennének.
Hosszú copf – idegesít, hogy a hátamhoz csapódik. Most már tényleg le fogom vágatni a hajam
Nyaklánc(medál) – zavaró, ahogy ugrabugrál az állam előtt. Mindig elfelejtem levenni
Nadrág – ma felavattam a vadzsiúj Karrimor gatyómat. Tök jó, szép, anyagában szerényebb, mint egy Nike, de az ára kárpótolt. Egy dolog nem annyira jön be, hogy nem csípőfazon, vagyis a hasamon megy körbe a gumi, ez nem esett olyan jól, de megszokás kérdése
Fülhallgató – állandóan kicsúszik a fülemből, mindig vissza kell tenni. Örülnék, ha nem izzadna a füljáratom, de ilyenkor még ott is izzadok
Melltartópánt – mindig lecsúszik. Ha meg szorosabbra veszem, akkor bevág...
Bizsergés – ma a lábujjam bizsergett az utolsó 2 km-en, de volt már többször, hogy a fogam (!) bizsergett
Ma ezek zavartak, de biztos volt már pár ilyen jellegű marhaság máskor.
A második kör 2. felének elején volt egy nyulam, egy vizsla! Annyira édes volt, ott futott előttem, de úgy, mintha velem futott volna! 500 méteren keresztül vezetett, hátra-hátranézve. Aztán egyszer csak megtorpant, na akkor majdnem pofára estem benne…
Szerencsére itt már kezdett végre hűvösebb lenni, és már biztos voltam abban, hogy megcsinálom a két kört. A 8. km magasságában éreztem, hogy már nagyon jó lenne végezni. Furcsa volt, mert többször kirázott a hideg. Passzolt a zene szövege is: This is the noise that keeps me awake, my head explodes and my body aches, push it! Szóval mindezek ellenére elkezdtem szedni a csülkeimet és gyorsabban futottam, így 70 percre jött ki a 10.6 km, endomondo szerint 6 perc 40 mp-es kilométereket futottam átlagosan, a legjobb 6 perc 16 mp-es volt. Kivételesen a térdem sem fájt. Viszont a konditermi zuhanyzóban megcsúsztam a gumiszőnyegen, amitől akkorát nyekkent, hogy eléggé fáj! Lefényképeztem, hogy lássam szemből rendesen (a fotótól megkímélem a publikumot), de a térdeim leginkább egy fonottkalács felületéhez hasonlítanak. Majd bekenem WD40-nel lóbalzsammal…miért nem írták ki, hogy „Vigyázz! A csúszásgátló gumiszőnyeg csúszik!” Bah.

Címkék: sziget meleg 10km

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr893178430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.25. 06:29:23

Mindenkiről dőlt a víz ahogy rólam is. A pesti oldalra mikor egyszer beértem mintha szaunába estem volna.

Mikor tekertem hazafelé akkor éreztem már frissebb levegőt és ekkor gondoltam is rád, hogy vajon maradtál-e második körre.

Nekem résztávoznom kellett és az utolsóra gyenge nyulat választottam így az első fele nem lett jó. Próbáltam korrigálni, de már nehezen ment ennyi kili után.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.25. 09:24:52

@BRandom: Az utolsó negyednél, vagyis olyan este 9 felé kezdett kicsivel hűvösebb lenni. Ahogy apukám is mondja - nem fehér embernek való ez a meleg.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.08.25. 09:35:53

Gratulálok a távhoz, és hogy ebben a melegben lefutottad!
Én egy kört futottam, az pont elég volt, kicsit talán sok is.

Amúgy a hajam nekem is szokott gondot okozni futás közben. Ha szél van, azért, ha izzadok, azért. De én nem akarom levágatni, a tánchoz növesztettem, és ugyan mostanában nem táncolok, de jó lenne majd valamikor folytatni.

GuloGulo 2011.08.25. 17:54:09

Kedvenc zeném a Garbage-tól.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.26. 10:35:05

Gratulálok ügyes vagy!

Jaja rövid haj az nagyon kényelmes viselet :)
Figyi a sportfelsők/toppok nekem nagyon bejöttek, tök kényelmesek.
Gatya: nem tudom vissza hajtani? én mindig lehajtogatom ami olyan, van hogy 2-3 hajtás is kell :) de még úgy is kényelmesebb.
És milyen fülesed van? Az a bedugós féle?

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.26. 11:19:57

@Eperszemke: Nekem is volt olyan rövid hajam, mint Neked, és mostanában egyre erősebb volt a kísértés, hogy megint levágassam. De arra nagyon sok pacsmagot kellett tennem.
Toppom van nekem is, de csak abban nem futkározok szívesen, póló alá meg sok lenne most, de ősszel szoktam hordani. Jelzem, anyukám most túrt nekem egy gyakorlatilag új, belső-melltartós überfasza Adidast 400 Ft-ért...khm.
Gatyát meg nem jó visszahajtani, mert a zsebében van a kulcs, meg telefon, de az szerencsére nem vészes. Fülesem az a bedugós, kb. 9 féle fej/fülhallgatót vettem már, de mindegyik kiesik a fülemből, eddig ez a legjobb, de ilyen melegben most ez is kicsúszkál :)

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.26. 11:37:22

De ügyi Anyukád, legközelebb nekem is túrhatna ;)
Dehogy kell sok pacsmag, csak egy jó fodrász, pl. Örs alatt biofodrászatban.
Ja nekem is vagy 3-at kellett venni, mire bejött egy.
süti beállítások módosítása