Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Őszies hangulatban

Simone Lewis 2011.08.08. 21:46

Nem terveztem mára futást. A hétvége nagyon sűrű volt és alig aludtunk, folyamatosan programoztunk. Reggel úgy keltem fel, hogy azzal biztattam magam, hogy a mai egy pihenőnap és nemsokára újra ágyban leszek és alhatok (bár én szinte minden reggel így kelek fel…). Amikor hazajöttem, itt a környéken volt egy 5 perces nagy zuhé, természetesen és abban az 5 percben tartózkodtam kint, így pont jól eláztam.
Amikor támasztottam az erkélykorlátot, láttam egy lányt az utcán futni és megirigyeltem. Ha ő is fut, én is megyek! Úgyhogy fogtam magam, átöltöztem és elindultam a patakra. Annak ellenére, hogy eső volt kint, nem volt annyira fülledt a levegő, hiszen kicsit hűvösebb is lett már. Emlékszem, tavaly meg tavalyelőtt nyáron, mikor még az Árpád hídnál volt az irodánk, mindig a szigetre mentem és mindig meló után, amikor azért még rendesen meleg volt. Sőt, tavalyelőtt volt olyan nyár, hogy menetrendszerűen délután 5-kor jött a monszun, én meg 6-kor futottam utána a dunsztban. De az is egyfajta kondicionálás volt, mert amikor bejött az ősz, a frissebb levegőn jobb időkkel tudtam le a kört. Kedvencem az volt, mikor először csapott meg az ősz illata, ahogy elhaladtam a már elsárgult és lehullott, zörgő gesztenyefa levelek mellett; az olyan jó volt. Szeretem az őszt, mindig az iskolakezdés izgalma jut róla eszembe…
Nade mára visszatérve, kellemesen hűs idő és friss levegő volt, egész tempósan haladtam. Pirosat sem kaptam, megállás nélkül tudtam szaladni. A fordulópontnál sem voltam még fáradt, egész lendületesen nyomtam a tempót. A 4. km magasságában kicsit visszalassultam, de igyekeztem visszaállni az addigi tempóra. Itt azért már kezdett melegem lenni, hidegfront ide vagy oda, kezdtem izzadni. Akkor még jobban megizzadtam, mikor az egyik zebrán már pirosra váltott a lámpa nekem mikor a túloldalra értem és rámindult valami HP egy kis A merciben. Nem értem, mire kell keménykedni, elég egyértelmű, hogy kettőnk közül azért ő az erősebb…De felülemelkedtem a dolgon, szaladtam tova. Az utolsó etapban már fáradtam megint, de kicsit jobban megtoltam és nagy szuszogással beértem a ház elé. Endomondo szerint 8.9 km volt, szerintem meg olyan 6.5, mindez 41 perc 51 mp alatt, nem is olyan rossz, ahhoz képest, hogy nem is akartam ma futni. Ráadásul kiderült (vagyis eddig is tudtam, csak nem sejtettem :) ), hogy a NIKE félmaraton előtti napon szülinapi bulira megyek. És ma megnéztem, reggel 10-kor kezdődik a futás, ahol jelenésem van 7 km-rel. Szóval az egy kihívás lesz, buli után, reggel futni. Illetve az is leesett a nagy elmélkedés során, hogy addig már kevesebb, mint egy hónap van, így aztán rá kell állnom a 7 km körüli rendszeres távokra és hetente többször. Szóval terveim szerint holnap is megyek edzeni, minimum ekkora távot kellenne letudni, mint ma és ezen felül minimum még 1x a héten. We will see.

Update: megnéztem, 6.9-t km futottam, ez azt jelenti, hogy kb. 6 perces kilométereket mentem, ami magamhoz képest jó, versenyen szoktam ilyen tempóban menni.

Címkék: ősz futás patak

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr673135258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.08. 22:19:36

Szerintem ne fuss egymás után két napot. Majd szerdán futsz és csütörtökön meg iszunk. Hétvégén ismét futsz és minden oké.

Mindenki nagyon várja a Nike félmaratont. Biztos jó buli lesz. Én is várom megpróbálom szülőket felcsalni, hogy lássák a büdös kölköt futni.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.09. 09:47:49

@BRandom: Sziget már tuti nem lesz, elaludtam, siettem és nem hoztam futócuccot. Max patak, most úgy érzem, van bennem lendület végre.
süti beállítások módosítása