Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Lustaság.

Simone Lewis 2012.03.05. 17:30

Lassan kicserélem ezt a sprintelő macskát az avataromon egy lusta macskára, az jobban illenne most hozzám.
Szégyen, nem szégyen, itt a tavasz és úgy kell magam rugdosnom, hogy rávegyem magam a futásra. Ezt a jó hideg időszakot 2, közvetlen egymást követő másfél hetes náthával rendeztem le, vagyis alig futottam. Nem mellesleg minden hétvégén dobozoltunk, pakoltunk és teljesen kifáradtam, valamint gyorskaján éltünk. 4 hétvége pihenés nélkül, makacs náthával, junkfood-dal kombinálva nem tesz jót az erőnlétemnek. Baromira örültem magamnak, hogy decemberben milyen jókat futottam, egyre hosszabbakat, most meg fejlődök vissza. Eléggé elkenődtem. A versenyeket múlt héten néztem meg először, mert ahogy olvasom egyesek már nyár végéig tudjék mikor-hol-mennyit-milyen színű pólóban futnak. Most én is átnéztem és annyira vettem rá magam, hogy beneveztem a 12 km-es Vivicittára. Jönnek a kollégák is, céges futás lesz. Bízom benne, hogy ismét belelkesedek a jó hangulattól és ráhangolódok jobban az edzésekre.
Nem is írom le, még összegzés szintjén sem, hogy mennyit futottam az elmúlt két hétben, mert tök ciki. No mindegy, ma kimegyek a szigetre, futok 6 km-t, aztán majd mégegyszer a héten, vasárnap pedig Guloval felfedezzük az új lakóhelyünket.
Bízom benne, hogy ahogy melegszik az idő, úgy gyűlnek a kilóméterek, mert ez nem állapot.
Jöhetnek a kommentek, a korholás is, rám az is hat. Remélem.

Címkék: sziget futás lusta nemfutás

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr814290886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2012.03.06. 12:24:22

Sajnos pont ezt nem szabad elkövetni, hogy leállsz a futással. Legyen az bármilyen kellemetlen vagy fárasztó, de legalább alibi szinten át kell öltözni és neki kell esni. Ha csak 3-4 kili jön össze már az is valami.
Nekem 1-2 kili után azért megjön a kedvem. Ez a tavaszias idő még csábítóbb.

Tudom, hogy nagyon fárasztó a költözés, az elmúlt 10 évben hatszor költöztem! És volt, hogy több lakásból egybe, vagy egy lakásból két helyre. Szóval azért tudom mivel jár. Ja és cégnél is négyszer kellett irodát váltani.

Ha egyedül nem megy a futás, akkor szerezz futópartnert, én is ezt teszem és általában sikerrel járok. Ha már leszervezel valakivel egy programot, akkor jobban ráveszed magad a betartására. Az új lakhely felfedezése is jó program nagyon! Gondolom futva tervezitek.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.03.06. 12:34:59

@Raиdoм_: Tudom, hogy nem szabad betunnyadni, mert egyre nehezebb visszaszokni, ezért is vagyok mérges magamra. De tegnap kimentem, futottam egy kört a szigeten, de azt jobb idővel, mint legutoljára :)
Holnap is futok vhogy (valszeg egyedül), péntekre céges edzést tervezek be kollégákkal, szóval bízom benne, hogy lassan, de biztosan visszarázódok!

helga84 · http://lhrunner.blogspot.com/ 2012.04.08. 12:55:25

fog ez jonni! Ahogy melegszik az ido, es korulotted a termeszet a varos helyett, ki fog huzni a vakuum a hazbol :D Kulonben meg ne erezd szarul magad, a koltozes tenyleg rengeteg energiat kivesz, en is csinaltam 4-szer az elmult 7 evben, nem poen! Majd ha minden kesz van az uj hazban, tobb erod lesz ujra es jon a lelkesedes is!
süti beállítások módosítása