Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Konditerembe menni, nem kéne már?

Simone Lewis 2011.09.15. 15:33

Bár nem elsődleges szempontom a futásnál a fogyás, de egyre többször érnek kellemes meglepetések reggelente.
Van egy kedvenc nadrágom, amit tavaly tavasszal nem tudtam begombolni a hasamon. Idén tavasszal már sikerült, kényelmesen tudtam hordani. A nyár folyamán már többször éreztem, hogy kicsit mintha lógna is. Ma reggel pedig fel kellett vennem egy övet hozzá! Látványra persze ez nem egy feltűnő, drasztikus dolog, hiszen alapvetően nem voltam kövér, de láthatóan összébb mentem. Pláne reggelente, evés előtt látszik, ugyanis olyan típus vagyok, hogy ha picit is eszik, egyből úgy néz ki, mintha megevett volna egy egész grillcsirkét...lényeg, hogy roppant jó érzés, hogy ismét beleférek olyan ruhákba, amik régóta a szekrényben pihentek, annak ellenére, hogy most a "kifogyott" holmikat félre kell tennem. Gulonak is ál-panaszosan sopánkodtam hétvégén, hogy a nemrég beszerzett farmerem kissé már lóg; mire közölte, hogy valljam csak be, hogy örülök neki. Nem vallottam be, pedig igen.
A másik "járulékos" hozománya a futásnak az izmosodás. Múltkor egyik kollégám közölte, hogy sokkal sűrűbben kellene szoknyában járnom, mert "már félre ne értsd, de nagyon tuti lábaid vannak" :) Persze fülig ért a szám, jól esett a bók és szerénység nélkül mondom, hogy nekem is tetszik, hogy szépen izmos a lábam, amit a magassarkú jól kiemel. Ez kifejezetten jót tesz az amúgy sokszor gyenge egómnak. Figyelgettem amúgy a csajokat az utcán, hogy sok jóalakú, jólábú lányzó van, akik bőszen villantanak is a rövidnadrágokban, de nagyon kevés köztük az olyan, akin látszik, hogy sportol és izmos is. Legtöbbjét szimplán "csak" jó alakkal áldotta meg a sors. Most már csak arra kellene rávenni magamat, hogy többször hordjak csinosabb, magassarkú cipőket. Nehéz, mikor szívem szerint flip-flopban csattognék egész nap.
Viszont úgy érzem, hogy kicsit kellene gyurmázni felsőtesre, leginkább felkarra valamint a hasamon lévő (immár azért kisebb) párnát lejjebb kell tornázni. Régen rendszeres konditerem látogató voltam, aztán a futás meg az edzőteremben lévő tömeg miatt elhagytam szépen lassan e jó szokásomat. Beszereztem otthonra két kézi súlyzót, hogy legalább karra molyoljak valamit esténként egy laza 10 perc alatt, de legtöbbször portörléskor kerül kezembe, majd egy apró sóhajjal visszateszem a helyükre, hogy "holnaptól. De tényleg". És persze nem. És annak ellenére, hogy volt, aki azt mondta, hogy nem szép, hogy izmos a karom, én akkor is szeretném magam kikupálni. Itt az ősz, tuti, hogy többször vissza fogok szorulni a konditerembe a futópadra, így talán ismét ráveszem magam, hogy koptassam a gépeket.

Címkék: láb fogyás izom futás konditerem kar

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr533229652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.09.15. 21:48:22

A kép tökéletes! :D

Attól, hogy hasra elkezdesz gyúrni nem fog lemenni onnan a fölösleg sajnos, csak alatta megizmosodsz. A zsír olyan, hogy fordított sorrendben tűnik el, mint ahogy felszaporodott. Nem lehet lokálisan elégetni sajnos. :(

Télen számomra is eljön a konditermes időszak bár ebben az a baj, hogy tavaly is voltam és ha nem járok rendszeresen a felszaporított izom elpárolog. :(

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.09.15. 22:12:37

@BRandom: Tudtam, h tetszeni fog a kép :)
Gulo is azt mondta, amit Te írtál, és tulképp tudom is, de nekem az is jó már, ha izmosodok a zsírréteg alatt. Karon meg pláne, ott nincs annyi zsírom :)

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.09.16. 09:20:57

Nagyon átérzem amit írsz, nekem az jött be mikor rákattantam a Nike edzéseire. De sajnos az is csak ideig óráig ment, egyszerűen mindenre nincs időm, pedig nagyon szeretnék izmosodni.

helga84 · http://lhrunner.blogspot.com/ 2011.09.20. 09:57:40

Hihihi, a magassarkú kontra flip flopos dilemma dettó!! A magas sarok sokat dobna, csak a flipflop olyan kényelmes :D

Izmos karok: én már dolgozom rajta egy ideje, és nehezen alakul, de nem adom fel :) Szerintem iszonyú szép egy szálkás, izmos vékony női kar, aki mást mond annak nincs ízlése :D

Fogyás: gratula, nagyon jól hangzik :) Miért kevés az önbizalmad? Arra is nagyon fontos gyúrni, és a hallottak alapján nem hangzik jogosnak!

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.09.20. 10:39:15

@helga84: Nekem aránylag hamar meglátszott a karomon az izmos és persze olyan hamar el is tűnt, mikor abbahagytam, ezért bíztam abban, hogy kis kézisúlyzokkal majd én karban (hehe) tartom magam...
Önbizalom hiány nálam agyi probléma, egyesek szerint... :)
süti beállítások módosítása