Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Low battery

Simone Lewis 2011.08.29. 12:16

Nem tudom, mások hogyan vannak ezzel, de engem kikészít ez a meleg és alig várom, hogy hűvösebb legyen. És most nem a melegben futásra gondolok. A lakásban 30 fok van, nem tudok rendesen aludni napok, de lassan hetek óta. Hulla fáradt vagyok! Arról ábrándozom, hogy lefekszem egy jó sötét, kellemesen hűs szobában olyan este 10 óra felé és másnap 11-ig alszom (és ébredéskor még mindig sötét van a szobában és hűvös). Ehelyett mi van? Forgolódás hajnali 2-ig, aztán nagy nehezen elalszom, de csak felületes az alvás. 5-től, ahogy világosodik, többször felébredek és reggel fél 7-kor olyan táskás szemekkel kelek fel, hogy Horst Trappert (aka. Derrick) hozzám képest Kismiska. Vasárnap reggel 8-kor az erkélyen végre hűs szél fogadott, de 11 felé már ugyanolyan meleg volt. Ha kiszellőztetem a szobát, 27 fokra süllyed a hőmérséklet, de 5 perc múlva visszamelegszik a nappali. És mindezt még megfejelem azzal, hogy olyan sűrű a program, hogy csak pislogok, esély nincs egy jó, kiadós pihenésre. Ahogy elnézem, október közepén lesz az 1. olyan hétvége, amikorra nincs program betervezve...
Tegnap estére beütemeztem egy lazább futást, de végül kihagytam. (Néztem a Titanicot. Soha nem láttam még és untam a "Tejóisten, nem láttad" ill. "Nem vagy EMBEEEER" féle felkiáltásokat) Úgyhogy ma nincs mese, megyek. Amúgy azon agyaltam, hogy el kellenne kezdenem szedni valami csoda multi-vitamint. Sokszor azt érzem, hogy nincs bennem elég energia, sokszor szívem szerint futnék 1 km-t és csá. Beszednék ilyen csodacuccot és akkor biztos boldogan szökkennék ki az ágyból, mosolyogva, szép hajjal, üdén, reggeli napsárga fénybe vonva és csini kiskosztümben, tiptop cipellőben beszökkennék az irodában ahol lendületesen forognék a forgószéken miközben elégedetten teszem a helyére a telefonkagylót, majd a nap végén übertrendi, 36-os futócuccban egy csepp izzadság nélkül tolnék le 10 kilit, és végül otthon meghitten kucorodnék be a TV elé a szép bézs színű kanapén Guloval, miközben Joli dorombol mellettünk....Arra elég az energia, hogy kimenjek és letudjam a távokat, de minimális javulást látok csak, kicsivel a stagnálás felett. Jó lenne energiabombának lenni és mindig jobb és jobb eredményekről beszámolni, ahogy mások teszik. Hogy lesz ebből félmaraton jövőre? Olvastam, hogy 2 és fél óra a szintidő a nike futáson. Ha így folytatom, lehet, hogy le fogom tudni futni a 21 km-t jövő ilyenkor, de hogy lekapcsolnak 2 és fél óra után valahol a 18. km magasságában és szégyenszemre kitessékelnek, az zicher. Most meleg van, azért vagyok hulla. Igaz, utána jön az ősz, a trágya, álmosító esős idővel. Aztán a tél, amikor téli álom lesz rajtam. Aztán jön a tavaszi fáradtság...
Visszatérve, azért elmegyek ma este a patakra. Szerdán - bízom benne - ismét be tudok iktatni egy kétkörös szigetet, hiszen szerda lesz. Szombaton reggel meg megyünk a céges kis csapatunkkal a Metropol reggeli futásra. Elvileg egy szigetkör lett volna, de ma olvastam, hogy a Városligetben lesz és 3.6 km-re csökkentették. Vicces, hogy mikor megtudtam, hogy még csak szigetkör sem lesz a táv, hanem csupán 3,6 km, csalódott voltam. De megyünk, fel kell majd avatni a céges pólót, ami a héten (remélem!!) készen lesz.

Címkék: sziget alvás fáradtság meleg futás metropol

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr883187621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.29. 15:39:15

Na a péntek és a szombat nekem is kemény volt. Egész nyáron nem kellett a klímát bekapcsolni, de most nagyon jól esett! Egyszerűen már nem lehetett elviselni ezt a hőséget.
Tegnap este viszont meglepetten konstatáltam, hogy hétkor kinn hűvösebb volt mint a lépcsőházban ami azért meglepő.

Ha ilyen marad a hőmérséklet az szerintme elfogadható, ma már néztem a térképet, hogy mikor hol lehet frissíteni félmarcsin.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.29. 16:11:09

@BRandom: Én is ebben bízom, h estére csak hűvösebb lesz, tegnap este f8 felé tekertem haza és kellemes idő volt.

panelmoly 2011.08.30. 10:24:08

Azért azt az "EMBERT" szívesen megnézném, aki azt mondta titanic kapcsán: "Nem vagy EMBEEER!!"
Máskülönben: Csak semmi csüggedés! Tessék kérem optimistának lenni! Battery-t feltölteni, aztán tessék futkosni szorgosan!
Egyébiránt kellene már egy gyerek Neked! Akkor 40 fokban is tudnál aludni... :-) Gulo intézkedj légy oly jó! :-)

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.30. 12:01:17

Nagyon ismerős, én is vmi vitaminon filózom. na ok, nekem nehezíti a helyzetem a szombati dajdajozás egy lagziban :)

@panelmoly: Nekem van gyermekem aztán mégis úgyanúyg forgolódom, pedig hulla fáradt vagyok :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.30. 12:20:12

@panelmoly: ma már jobb, végre aludtam :)
Amúgy már néztem az olyan babakocsikat, amikkel majd futhatok Pakonyban... :)
(Már csak gyerek meg ház kellene, a többi adott :)
süti beállítások módosítása