Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Esti mesemondo

Simone Lewis 2011.08.04. 17:48

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy délceg fiatal Ismerősöm. Ismerősöm elmesélte (kiléte maradjon örökre titokban a futókirályság előtt), hogy az UB alatt kicsit felderítették vitéz lelküket pálinkával varázsitallal, igaz, a lovagi futások előtt 2-3 órával. Mire én hősi esküt tettem neki, hogy legközelebb iszok egy kis kupa jégert közvetlenül galoppozás előtt. Ugyanis hajdanán, mikor voltam királyi bálokon, teljesen felpörgetett és sokszor este 11-től hajnali 6-ig roptuk megállás nélkül a körtáncot.
Imigyen történt aztán, az Üveghegyen innen, hogy tegnap a 2 kör előtt megittam 6 felest, és a hatásról képi bizonyítékokkal rendelkezem, melyeket ezúttal közhírré tétetek. Ahogy az itt látható, remek röneszansz festő, Endomondo festménye is bizonyítja, teljesítettem a két kört, vagyis összesen 14 km-t és mindezt 72 perc alatt, ami csodálatra méltó tőlem, hiszen ezek szerint 5 perces kilométereket futottam, ami igazán jó eredmény az eddigi 6,5-7 percesekhez képest. De a képet elnézve valljuk be, voltak koordinációs problémáim.
Az elején rögtön tettem is kis kitérőt a várat a szárazfölddel összekötő északi híd alá, aztán egész jól elcsörtettem a déli várhídig. Ott fejbecsapott vala az alkohol, hiszen nagyon sütütt a nap, így nem is csoda. Az árnyékos részre visszatérve kicsit rendbeszedtem magam és gúnyámat, de a királyi kert vadasparkjának bukéja nem tett jót (északi szél fújt), eltántorított útvonalamtól. Nehezen ugyan, de visszatértem a helyes útra. A második kör eleje a budai oldalon megint mesébe illő volt, de a déli hídhoz érve ismét megzavarodtam és elkezdtem össze-vissza futni. El is tévedtem a várat övező rengetegben, sárkányokkal találkoztam így bátran megpróbáltam beleszaladni a várhíd alá, de ott volt a várfal a vizesárokkal, így visszaügettem a helyes útra, hiszen arról letérni nem felel meg hősi erényeimnek. Ismét tartottam az irányt egy darabig, de az vadaspark-szag megint eltántorított kijelölt utamról. Ez alkalommal szép lassan leszédültem az ösvényről, és bele is borultam széles e királyságunk hatalmas folyamába. Úsztam egy darabon, nehéz volt árral szemben, egyből be is sodort, de hősiesen visszaküzdöttem magam. Az északi hídhoz közel érve daliásan kiugrottam a vízből és befutottam a célba.
Aki nem hiszi, járjon fusson utána.

 

Címkék: sziget alkohol mérés endomondo

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr993125991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GuloGulo 2011.08.04. 20:18:23

Vagy: elraboltak a pufók ufók.
Illetve csak akartak,
meg nem foghattak.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.04. 20:21:59

Ja bocsánat! Arról nem szólt a mese még, hogy te itt beváltottad a fenyegetésed és alkoholos befolyásoltság alatt futottál.

A számokat tekintve egyértelműen jó hatással volt. Talán a versenyszervezőknek át kellene gondolniuk ezt, mert ha minden indulót leitatnának rövidebb futópályákat is kijelölhetnek. :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.04. 20:30:34

@GuloGulo: Ja, olyan gyorsan suhantam :)
@BRandom: Természetesen NEM ittam, de az endemondo képet elnézve azt lehet hinni :))

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.10. 11:49:42

Hát ez de jóóó! Nagyon jópofa a beszámolód!Én tegnap azt tapasztaltam, hogy akkor csinálja ezt a cikkcakkot ha meg megállok, mert hazafelé görcsölt két helyen a lábam, így többször megálltam és az a mérés lett pontatlan és ilyen mintha részegen futkostam volna..

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.10. 12:01:02

@Eperszemke: Nem álltam meg egyszer sem, és tegnapelőtt a Rákos pataknál is összevissza mért. Kezdek kiábrándulni belőle, azigasság.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.10. 12:05:56

Hát akkor nem értem mi van, nekem is meg a páromnak is furákat mér konkrétan ugyanarra a távra, kétféle mérés. :O

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.10. 12:09:19

@Eperszemke: akkor lehet, h készülékfüggő a dolog?...

iramszarvas 2011.08.10. 13:51:54

Én azt tapasztaltam, hogy az atlétikai centrum előtti 300 méteren (tehát az ötödik kilométernél) nagyon hajlamos elveszíteni a jelet, egészen a centrumig, ahol még mindig nehezen fogja be. A második kör cikkcakkozása szerintem az égiek kegyes ajándéka jelvesztés helyett. Az átellenes oldalon történtekre nincs magyarázatom, ott még nem tapasztaltam Bermuda-háromszögre emlékeztető jelenségeket.
süti beállítások módosítása