Uccuneki!

Soha nem szerettem futni, pláne nem sokat. Mostanában mégis szoktam, mert nekem ez jó. Meg egészséges. Meg kihívás. Mert van hova fejlődni. Bőven.

Friss topikok

  • Simone Lewis: @snatch_: Szia, köszi, hogy benéztél ide! Azzal egyetértek, hogy megszokás kérdése, de amíg nem v... (2013.07.23. 12:02) Hogyan (ne) győzzük meg saját magunkat
  • Simone Lewis: @saaby.: Fú, ez jó kis naptár, köszi! (2013.06.06. 13:02) Az a terv, hogy nincsen terv
  • rrroka: @Simone Lewis: beírtam FB csoportjukba is, a nevet random választottam, nem csak ehhez a névhez, h... (2013.04.18. 08:42) Fussunk mint állat
  • T@Z: Köszi, sosem lehet tudni. :) Jó futást, gyönyörű a rakpart mindkét oldalon! (2013.03.05. 16:32) Évi update
  • csiripiszli12: @Simone Lewis: Hajrá! :) (2012.10.22. 13:35) Távirati stílusban

Linkblog

Conditional

Simone Lewis 2011.08.03. 22:07

Papíron és hivatalosan angol tanár vagyok. Gyakorlatban nagyon nem, de azért szeretek elmélázni angol nyelvtani fordulatokon, szabályokon. A mai futás közben támadt gondolataim a conditional (=„if-es”) szerkezet típusai körül csoportosultak, egész jó kis gyakorló feladatot lehet belőlük kihozni. Now let us have a look at them.
Ha elviszem a futócuccot munkába, akkor el kell menni futni.
Ha jó idő van, sokan vannak a szigeten.
Ha nem figyelek oda, elüt a szlovák rendszámos autó rögtön az indulásnál.
Ha eldöntöttem, hogy 2 kör az adag, akkor kimérten kell futni.
Ha már lefutottam 1 km-t, akkor túl vagyok a táv 1 tizedén.
Ha egyenletesen veszem a levegőt, nem kezd el szúrni az oldalam.
Ha végeztem ma a futással, jól fog esni a szép zöldalmám.
Ha odaérek a strand mellé, hallom a strandolók lubickolását.
Ha gyorsabban futnék, akkor le is előznék valakit.
Ha szerda van, akkor futóköri edzés van a MAC-ban.
Ha nem éreztem volna a zsíroskenyér illatát, könnyebb lett volna elfutnom a MAC mellett.
Ha odaérek a Margit hídhoz, megvan a táv negyede!
Ha elkezdek a pesti oldalon futni, jó sok sétafikálót kell kikerülni.
Ha szembejön velem a kesztyűben futó öregbácsi, akkor jól fog sikerülni a két kör. (being superstitious…)
Ha majd másodszor érek majd a kis vadasparkhoz, már nem lesz sok hátra.
Ha gond nélkül odaérek az Árpád hídhoz, tuti nekikezdek a 2. körnek is.
Ha nem indulnék neki a 2. körnek, biztos, hogy nem lennének ilyen nehezek a lábaim.
Ha tudtam volna, hogy ilyen szép idő van, atlétát vettem volna fel.
Ha többet futnék, gyorsabban tudnék futni.
Ha túl vagyok a 6. km-en, akkor gyakorlatilag túl vagyok a táv 2/3-án.
Ha nem áll ott a tömeg és egy kisbusz a MAC-nál, akkor nem kell megállnom egy pillanatra sem.
Ha odaérek másodszorra is a Margit hídhoz, akkor már biztos, hogy meglesz a 2 kör egyben.
Ha ma nem nőcis cipőben mentem volna dolgozni, nem lenne vízhólyag a kisujjamon és nem fájna.
Ha szokolrádiós futós bácsit leelőzöm, jobban fogom magam érezni egy kicsit.
Ha szokolrádiós bácsi helyében lennék, nem cipelnék egy szokolrádiót.
Ha a odaérek immár 2. alkalommal a szállodához, akkor már majdnem vége a 10 km-nek!
Ha gyorsabban futnék a finisben, javítanék egy kicsit az időmön.
Ha gyorsabban futottam volna a finisben, javítottam volna egy kicsit az időmön.
Ha az Endomondo teljesen megbízható lenne, akkor nem mérne a két körre 14 km-t.

Vagyis - ismét lefutottam két kört egyben, 71 perc 22 mp alatt, vagyis azért csak javítottam fél, azaz FÉL percet a múltkorihoz képest. Ez mi, ha nem javuló tendencia? :)
De az alma baromi savanyú volt!
 

Címkék: sziget 2 futás kör endomondo

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr823123789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GuloGulo 2011.08.03. 22:31:09

Biztos, hogy Szokol az a Szokol?
Amúgy nem zavart a telefoncipelés? A mendemondó miatt.
Vagy majd megszokod? :)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.04. 08:01:42

Majd megnézem az edzésed, de biztos valahol elcseszte a jelet.

Szerintem vagy kézzel írd át a távolságot. Bár a részidők elvesznek, de szerintem így nem is használhatók. Vagy újra rajzold meg a kört kézzel az endoban.

Az hasznos ha korrekt értékek vannak benn, mert látod a fejlődést.

Mi ott zsíroskenyereztünk és vártuk a teherautót, hogy betolasson a sörrel. :D Egészen 22-ig ott voltunk hattól.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.04. 08:36:46

De jó kis post :) Úgy sajnálom, hogy messze vagyok a szigettől, nagyon szívesen járnék oda.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.04. 09:16:42

@GuloGulo: Nem zavart a telefon, megszoktam :)@BRandom: Át fogom írni, mert ez így csalóka. Szóval Te tömted a fejed, mialatt és szenvedtem. Széééép...
@Eperszemke: Köszönöm, örülök, hogy elolvastad, gyere máskor is! :)

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.08.04. 09:47:22

A kesztyűs bácsi mióta fut? Tegnap nem láttam, de szinte mindig szembejön.

Szokol rádiós bácsi (Gyula bá) tegnap előadást tartott, hogy azért hord rádiót, mert a fülhallgatók sugároznak, olvassunk utána. Hétvégén megy Tatára, azt mondja 4-5 percet javulna a körideje Tatán, ha rádió nélkül futna, de úgy meg nem fut :-)

Egyébként tegnap kazettát hallgatott rajta (80-as évek disco)... mondta, hogy milyen szar a Petőfi mostanában... :-)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.04. 11:13:46

@mgergoo: Üdv Néked is, DK!
Kesztyűs bá mindig szembefut. De vicc az, h egyszer én is ellenkező irányba futottam tavaly és akkor is szembejött! :)

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.08.04. 11:26:48

@Simone Lewis - www.uccuneki.blog.hu: :-)) Keményen tolja a kisöreg. Csak mindig valami utcai hosszú nadrágban, valami utcai pólóban. Nem nagyon foglalkoztatja a trendi futó divat :-)

panelmoly 2011.08.04. 16:24:20

Edomondo hazudik??? Neeeee!!!
Két szigetkör? Huh... GRAT!

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2011.08.04. 17:01:55

Ha az endomondo hajlítja a valóságot, próbáld meg a runtasticot, nekem többé-kevésbé bevált. Egyszer történt meg, hogy Horvátországba pozicionálta a futásomat, légvonalban, egyébként viszonylag pontos. Vagy következetesen téved.

szistvanka · http://szisa.com 2011.08.04. 17:09:04

na még 1 futós blog, rss reader lista +1 sorral bővült! :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.04. 17:44:28

@Lemúr Miki: Egyelőre még ezt próbálom kitapasztalni, gyanítom a szigeten egyszerűen nem jó a GPS jel, mert máshol prímán mért, de ott a jelet is nehezebben találta meg indításkor.
@szistvanka: És megint új olvasók, dejó! :) Üdv Nektek is!

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2011.08.04. 17:47:00

@Simone Lewis - www.uccuneki.blog.hu: Melyhez hasonló jókat nekünk is! :)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.04. 18:12:59

@Simone Lewis - www.uccuneki.blog.hu: Kerékpározás közben vettük észre haverommal, hogy utólag visszanézve az útvonalat a házak között eltéved elég gyakran. Amint viszont kiérsz egy nagyobb nyílt területre azonnal észbekap és átpakol.

Talán az lenne egy kellemes dolog, ha kicsi programozással korrigálna az útvonalon. Próbálna ráhelyezni utcákra ha kerékpározom például.

effe 2011.08.12. 14:33:27

a kesztűs bácsi mindig szembe fut. ha te futsz szembe, akkor ő is :)
(miért hord kesztyűt, tudja valaki?)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.15. 10:57:51

@effe: Ezen már agyaltam én is, de semmi értelmes nem jutott eszembe. Először ekcémára gondoltam és talán nem akarja mutogatni a kezét, de ilyen korban nem hiszem, hogy ez szempont lenne :)
süti beállítások módosítása